29 april 2015 - Koningsdag was een GROOT succes!

Koningsdag ‘nieuwe stijl’ is weer voorbij en het was een groot feest voor Johan!
Op Koningsdag was hij al vanaf 0700 uur in Dordrecht te vinden om vooraan te staan met zijn twee nieuwe mascottes, en dit is gelukt! Johan had ook dit jaar weer de eer om heel dicht bij de Koning en Koningin te komen. Alle Prinsen en Prinsessen zijn zelfs naar Johan toegelopen om hem de hand te schudden.
Ook de nieuwe mascottes van de fanclub waren een groot succes, ontzettend veel mensen wilde ermee op de foto, precies zoals Johan gehoopt had. Naast de Koninklijke familie werden deze ‘poppen’ ook veel gefotografeerd.
Er was diverse media aanwezig die een praatje met Johan wilde maken, Johan is natuurlijk de bekendste Oranjefan van heel Nederland! Volgens RTL Nieuws en Powned is het geen Koningsdag zonder Johan dus iedereen is weer blij dat hij zijn oranje pak weer uit de kast heeft getrokken. Ook de TV Limburg is erg enthousiast over Johan en had hem de dag na Koningsdag uitgenodigd om in geuren en oranje kleuren alles te komen vertellen over Koningsdag. We zijn trots op je Johan!

Dit jaar was Johan helemaal alleen gegaan, maar volgend jaar ga jij toch ook mee? Meld je aan!

COLLAGE

24 april 2015 - nieuwe poppen voor de fanclub!

Johan toont trots zijn nieuwe poppen, vers van de pers. "Ik ben zo blij als een kind met dit prachtige paar" zegt Johan. Iedereen weet dat Koningsdag 'nieuwe stijl" dit jaar geïntroduceerd wordt en het dus ietsje moeilijker is om met de Koning of Koningin op de foto te gaan. Johan wil als leuk extraatje voor de fanclub (en voor iedereen in heel Nederland) dat het toch mogelijk moet zijn om samen met Willem-Alexander en Maxima (of apart) op de foto te kunnen. Heel snel hoefde hij niet na te denken en liet twee prachtige levensechte ‘pop-up’ poppen drukken. Komen jullie snel kijken?

item2

21 april 2015 - interview voor 'Iedereen Beroemd' van VRT

Naar aanleiding van Koningsdag staat het VRT programma “Iedereen Beroemd” in de week van 27 april volledig in het teken van Nederland. "Iedereen Beroemd" is een human interest programma dat dagelijks in prime time te zien is op de openbare oproep VRT. ‘Iedereen Beroemd’ is de opvolger van ‘Man bij Hond’,  het start na het nieuws om 19.40 u en bereikt gemiddeld 1,2 miljoen Vlaamse kijkers.

Daarvoor waren zij op zoek naar een grote Oranjefan. En volgens hun bronnen is Johan Vlemmix de allergrootste Oranjefan die er te vinden is in Nederland!

VRT21april1

20 april 2015

PERSBERICHT

Johan Vlemmix blaast de Willem Alexander fanclub nieuw leven in

(20 april 2015) na 1 jaar radiostilte rondom de oranjes, besluit Johan Vlemmix door te gaan met zijn fanclubs

Johan Vlemmix had vorig jaar definitief besloten een punt te zetten achter zijn oranje-fan carrière. Kleine activiteiten rondom het Koningshuis zouden gewoon blijven bestaan maar het ‘jagen’ op leden van het Koningshuis was voorbij. Onder die kleine activiteiten vallen o.a. de bestaande fanclubs van Koning Willem Alexander en Koningin Maxima die sinds april 2015 wil volop in de picture worden gezet en daarmee weer heel veel blije fans aangetrokken heeft. “Ik ga niet meer langs de weg staan met vlaggetjes maar ben heel blij dat ik al mijn bijzondere herinneringen weer kan delen met de fans. Mensen zien me erg graag als ‘oranje gek’, het is zonde hier niets mee te doen, aldus Johan Vlemmix. Ook opent Vlemmix een webshop met de oranje spulletjes die we van hem

24 april 2014

PERSBERICHT

Johan Vlemmix neemt afscheid van het Koningshuis

(24 april 2014) Na 16 jaar trouwe oranje-fan te zijn zet Johan Vlemmix een definitieve punt achter zijn oranje manie

Johan Vlemmix heeft dit jaar definitief besloten een punt te zetten achter zijn oranje-fan carrière. Kleine activiteiten rondom het Koningshuis blijven gewoon bestaan maar het ‘jagen’ op leden van het Koningshuis is voorbij. In 1996 begon Johan Vlemmix zijn oranje-gekte met de fanclub voor Emily Bremers, de voormalige vriendin van Willem Alexander. In de jaren die volgden, stond Vlemmix vooraan bij iedere Koninginnedag en heeft heel wat leden van het Koningshuis een grote glimlach bezorgd.

“Het waren prachtige jaren maar het is mooi geweest, ik wil me gaan oriënteren op nieuwe uitdagende werkzaamheden en geef onze Koning zijn welverdiende rust”, aldus Johan Vlemmix. Johan is momenteel samen met manager en goede vriendin Petra Beenhackker druk bezig met het opzetten van een kunstgalerie en productiehuis waar verschillende activiteiten zullen gaan plaatsvinden. Johan Vlemmix heeft erg veel zin in de wending van zijn carrière.